Banner

Press ESC to close

Trufele românești, amenințate de braconaj

Avertisment al Președintelui ANPM: Trufele românești ar putea dispărea, din cauza braconierilor Trufele românești, cunoscute și sub numele de „diamantele negre” ale pădurii, se confruntă cu o amenințare gravă. Laurențiu Alexandru Păștinaru, Președintele Agenției Naționale pentru Protecția Mediului (ANPM), avertizează…

Sturionii, între amenințări și eforturi de conservare

Reprezentanți ai părților interesate în problema conservării sturionilor, WWF CEE, România și Bulgaria, Universitatea BOKU din Viena, Directoratul General pentru Mediu al Comisiei Europene, reprezentanți ai autorităților de conservare a biodiversității, gestionarea apei, agenții și autorități din domeniul pescuitului precum…

De la deșeuri la conștientizare

Cum impulsionează campaniile de comunicare lupta împotriva deșeurilor electronice În era digitală de astăzi, în care dispozitivele elegante și gadgeturile inteligente ne domină viața, trecem adesea cu vederea consecința ascunsă a obsesiei noastre pentru tehnologie – deșeurile. În spatele fiecărui…

ROENEF, împreună cu ING Bank România și autoritățile locale, inițiază un proiect național pentru promovarea eficienței energetice în clădiri

Asociația pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri (ROENEF) anunță lansarea „Caravanei ROENEF”, un proiect destinat promovării eficienței energetice în clădiri și creșterii gradului de informare, la nivelul populației, cu privire la beneficiile pe care le aduce eficiența energetică în locuințe,…

15 startupuri greentech calificate la categoria Idea Stage din cadrul programului de accelerare Romania ClimAccelerator

Impact Hub Bucharest și Raiffeisen Bank România anunță lista celor 15 organizații calificate pentru Idea Stage, una dintre categoriile celui mai complex program de accelerare destinat startupurilor greentech, Romania ClimAccelerator. Romania ClimAccelerator sprijină accelerarea afacerilor care propun soluții tehnologice inedite în…

De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă clienților 22% reducere la achiziționarea unui telefon recondiționat

Programul Orange de economie circulară “Re” – Recumpărare (Buy-Back), Reciclare, Reparare, Recondiționare împlinește, în luna mai, 2 ani de la lansarea în România. Pentru a marca această aniversare, Orange oferă clienților un discount de 22% la achiziționarea unui telefon recondiționat,…