Allianz-Ţiriac continuă dezvoltarea soluţiilor digitale prin extinderea seviciului online de soluţionare a daunelor Claims Tracker către clienţii Casco persoane juridice, clienţii RCA cu decontare directă şi terţii păgubiţi de asiguraţii RCA ai Allianz-Ţiriac.

Claims Tracker, un serviciu inovator lansat de Allianz-Ţiriac la începutul acestui an, simplifică şi transparentizează modul de gestionare a daunelor. Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.

„Investiţia în extinderea serviciului Claims Tracker arată că Allianz-Ţiriac pune mai presus de toate sprijinul real pe care îl poate oferi în momentele cele mai dificile, indiferent că vorbim despre asiguraţii noştri sau despre terţii păgubiţi cărora prin serviciile pe care le oferim ne dorim să le căştigăm încrederea. În plus, dezvoltarea soluţiei este o dovadă de responsabilitate în această perioadă în care suntem preocupaţi mai mult ca oricând ca serviciile noastre să fie accesate în siguranţă, prin câteva click-uri, de la distanţă”, a declarat Adriana Goşman, Director de Marketing şi Experienţa Clientului în cadrul Allianz-Ţiriac Asigurări.

În cele nouă luni de la lansare, Claims Tracker, a ajuns la peste 7.000 de persoane, adică la aproape 90% dintre clienţii eligibili

Claims Tracker nu presupune niciun cost suplimentar pentru asiguraţii Allianz-Ţiriac sau terţii păgubiţi şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionării dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă.

Pentru a beneficia de avantajele Claims Tracker, asiguraţii şi terţii păgubiţi trebuie să parcurgă doi paşi simpli:

  1. Completează formularul de notificare a daunei pe website-ul Allianz-Ţiriac, în secţiunea Formular de dauna Casco sau Formular de dauna RCA, în aplicaţia Allianz-Ţiriac Mobile sau sună la Call Center-ul Allianz-Ţiriac 021. 201 91 80;
  2. Accesează link-ul primit prin SMS sau e-mail ca urmare a notificării daunei.

După deschiderea dosarului de daună Casco, clienţii Allianz-Ţiriac primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei şi sunt informaţi despre paşii următori în procesul de soluţionare a dosarului.

În situaţia în care pentru soluţionarea dosarului de daună sunt necesare documente adiţionale, asiguratul este notificat şi le poate încărca direct din Claims Tracker, fără drumuri suplimentare în sucursală.

Un alt avantaj al utilizării serviciului constă în notificarea clientului cu privire la data în care reparaţia este finalizată, iar autoturismul poate fi preluat. Aceste informări sunt disponibile doar pentru clienţii care optează pentru efectuarea reparaţiei în reţeaua de service-uri auto partenere.

Pe de altă parte, clienţii care aleg să efectueze reparaţia în regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informaţii cu privire la efectuarea plăţii.

Allianz-Ţiriac a plătit în primele nouă luni din 2020 în baza poliţelor Casco si RCA despăgubiri de peste 320 milioane de lei. Daunele pe segmentele auto reprezintă circa două treimi din volumul total al despăgubirilor Allianz-Ţiriac.

Despre Allianz-Ţiriac

Allianz-Ţiriac este parte a grupului german Allianz, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare şi asigurări din lume, cu o istorie de 129 de ani. În România, compania se bucură de stabilitate financiară şi de încrederea clienţilor de 25 de ani.

Rolul nostru este să fim alături de oameni, să le arătăm cum să îşi gestioneze neprevăzutul din viaţa lor si să îi îndrumăm, astfel încât să-şi poată păstra şi îmbunătăţi calitatea vieţii, a comunităţilor din care fac parte sau a afacerii. Succesul Allianz-Ţiriac stă în echipa de peste 4.000 de profesionişti care stă în spatele fiecărei reuşite a companiei.

Responsabilitatea, cooperarea, integritatea şi încrederea sunt valorile care ne definesc.