Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a primit, din nou, premiul pentru “Best Consumer Digital Bank in Romania” din partea prestigioasei reviste Global Finance. Acesta este cel de-al 13-lea premiu primit de bancă din partea acestei publicații și confirmă succesul eforturilor susţinute depuse de Garanti BBVA pentru digitalizarea serviciilor sale.
Juriu de clasă mondială
Performanța băncii a fost evaluată de un juriu de clasă mondială compus din membri Infosys, lider mondial în consultanță, tehnologie și externalizare. Membrii juriului au evaluat strategia de a atrage și deservi clienții cu produse digitale, succesul în a-i determina pe clienți să folosească oferte digitale, creșterea numărului de clienți pe segmentul digital, precum şi funcționalitatea și designul website-ului și al aplicațiilor mobile.
„Suntem mândri că serviciile noastre digitale sunt recunoscute de reputata revistă financiară Global Finance. Strategia noastră de a investi constant în dezvoltarea lor este cea potrivită, iar confirmarea am primit-o în această perioadă caracterizată de incertitudine, în care clienții preferă să acceseze serviciile bancare prin canalele noastre digitale, sigure și ușor de utilizat. Cu Garanti BBVA Mobile și Garanti BBVA Online, ne străduim să punem clienții în centrul activității noastre și să le oferim produse mai bune și personalizate. Alături de serviciile noastre excelente și orientate spre client, canalele digitale ne sprijină în menținerea încrederii pe care clienții au investit-o în noi.”, a declarat Ufuk Tandoğan – CEO, Garanti BBVA România.
Creștere de peste 47% a volumului și a numărului de tranzacții mobile
În prima jumătate a anului 2020, Garanti BBVA a înregistrat o creștere de peste 47% a volumului și a numărului de tranzacții mobile realizate de către clienții săi persoane fizice, față de aceeași perioadă a anului trecut. În dezvoltarea canalelor digitale, Garanti BBVA România beneficiază de sprijinul și experiența acționarilor săi. Garanti BBVA Turcia (TGB) are peste 8,9 milioane de clienți digitali activi, în timp ce Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) a ajuns la 34 milioane de clienți digitali. Anul trecut, BBVA a fost recunoscută de Forrester Research ca lider mondial în domeniul serviciilor bancare mobile, într-un clasament al aplicațiilor mobile provenind de la 54 de bănci de retail din întreaga lume.