Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv organizează joi, 27 iunie 2024, cea de-a treia ediție a conferinței cu tema „Impactul fiscalității asupra antreprenorilor”. Evenimentul va avea loc Aula Carol I, situată la Etajul 2 al Palatului Camerei de Comerț și Industrie București, de pe Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București (vis-à-vis de Palatul Băncii Naționale a României din Str. Doamnei).

Înregistrare

club antreprenor revista business

ziarul pozitiv abonament 2024

Partenerii evenimentului sunt: Camera de Comerț și Industrie București – CCIB (partener instituțional), NutriLife și USER – Uniunea Societăților de Expediții din România.

CCIB camera de comert si industri bucuresti logo

logo-nutrilife-2023

Logo Uniunea Societăților de Expediții din România USER

Prezentare

ANAF a colectat în primul trimestru din 2024 la bugetul statului venituri de 97,13 miliarde de lei, cu 2,37 miliarde de lei (2,5%) peste planul de 94,76 miliarde de lei stabilit de către Ministerul Finanțelor, potrivit datelor Profit.ro.

Mediul de afaceri românesc își dorește mai mult ca oricând o predictibilitate a regimului fiscal, care nu ar trebui modificat peste noapte, fără o analiză de impact şi o consultare a companiilor direct afectate.

Conferința cu tema Impactul fiscalității asupra antreprenorilor, ediția a III-a, este un prilej de analiză şi dezbatere echilibrată a fiscalității în România, reunind reprezentanţi ai ANAF și Ministerului Finanțelor, ai celor mai mari companii de consultanță și experți financiari, ai asociațiilor patronale și profesionale, ai factorilor de decizie din departamentele financiare ale celor mai importante companii din țara noastră.

Evenimentul își propune să genereze dezbateri utile și soluții eficiente pentru creşterea încasărilor la buget și pentru reducerea poverii fiscale a companiilor.

Impactul-fiscalitatii-asupra-antreprenorilor-Editia-a-III-a 27 iunie 2024

Audiență: consultanţi fiscali, experţi fiscali, auditori financiari, contabili, evaluatori, directori financiari, directori generali, controlleri financiari, directori economici, analişti financiari, asociaţii patronale şi profesionale, ONG-uri cu profil fiscal; mass-media.

Principalele teme de discuție (lista este deschisă):

Principalele aspecte privind RO e-factura și RO e-transport; Aspecte privind rambursările de TVA; Măsuri de încurajare a conformării voluntare a contribuabililor; Parteneriatul dintre antreprenori și consultanții fiscali; Tendințe legislative și fiscale la nivel internațional; Măsurile fiscale din Programul Național de Redresare și Reziliență; Impactul ultimelor modificări ale Codului Fiscal; Soluții eficiente pentru creşterea încasărilor la buget și pentru reducerea poverii fiscale; Digitalizarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF); Plata online a taxelor și impozitelor; Noutăți privind prețurile de transfer; Aspecte privind inspecția fiscală. Controale și litigii fiscale.

Agendă:

09,30 – 10,00: Înregistrare participanți & Networking

10,00 -13,00: Prezentări și dezbateri

13,00 – 14,00: Lunch & Networking

Propuneri vorbitori

Iuliu Stocklosa, Președinte, Camera de Comerț și Industrie București

Alin Marius Andrieș, Secretar de Stat, Ministerul Finanțelor Publice

Reprezentant Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF)

Reprezentant Autoritatea Vamală Română (AVR)

Luisiana Dobrinescu, Managing PartnerDobrinescu Dobrev SCA – Proporționalitatea măsurilor în cadrul controalelor fiscale

Reprezentanți ai societăților de consultanță fiscală

Diana Maria Bejenaru, Avocat, Cabinet de avocatură DMB Law – Sistemul RO e-Transport

Contact:

Mircea Fica, Fondator, Club Antreprenor, 0732.903.216[email protected]

George Vâlcu, Fondator, Ziarul Pozitiv[email protected]

Înregistrare:

  • 300 de lei / o persoană
  • 500 lei / 2 persoane
  • Abonații CA & ZP au acces gratuit pentru o persoană  
  • Colegii din mass-media au gratuitate în baza confirmării pe e-mail
  • Companiile membre USER au reducere – taxa este 200 de lei / persoană.
  • Am aprecia o confirmare până miercuri, 12 iunie 2024, la ora 18,00.

Înregistrarea se poate face utilizând informațiile de contact de mai sus.

De asemenea, trebuie să ne furnizați numele și funcția participanților, precum și datele de facturare.

 

Vă stăm la dispoziție pentru informații suplimentare.

Vă așteptăm cu drag!