Dynamic Business Connections, Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv organizează joi, 16 mai 2024, prima ediție a evenimentului „Întreabă un expert – Sfaturi Esențiale pentru Oamenii de Afaceri și Echipele lor; Ghidul Antreprenorului”. Acesta va avea loc Aula Carol I, situată la Etajul 2 al Palatului Camerei de Comerț și Industrie București, de pe Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București (vis-à-vis de Palatul Băncii Naționale a României din Str. Doamnei).
Parteneri
Partenerii evenimentului sunt: Camera de Comerț și Industrie București – CCIB (partener instituțional), NutriLife și Asociația Studenților în Economie, Afaceri și Comunicare – ASEAC.
În mediul de afaceri contemporan, fiecare sfat practic și strategic poate face diferența între succes și stagnare. Evenimentul „Întreabă un expert – Sfaturi Esențiale pentru Oamenii de Afaceri și Echipele lor; Ghidul Antreprenorului”, ediția I este conceput pentru a oferi atât tinerilor antreprenori, cât și oamenilor de afaceri experimentați, insighturi valoroase și soluții pragmatice pentru provocările de zi cu zi.
Fie că doriți să vă extindeți afacerea, să optimizați cheltuielile, să recrutați oameni talentați și capabili sau să vă promovați mai eficient produsele și serviciile, acest eveniment este pentru dvs.
Teme de discuție (lista este deschisă)
- Cum învățăm de la competitorii noștri?
- Ce trebuie să faci pentru a-ți extinde permanent baza de clienți și portofoliul de produse și servicii oferite?
- De ce este vital să ne verificăm riguros partenerii de business?
- Cum să te blindezi din punct de vedere juridic / legal?
- Ce soluții de finanțare să alegem?
- Ce măsuri luăm pentru perfecționarea profesională a echipei?
- Când este bine să facem recrutări și la ce specialiști în HR apelăm?
- Cum să ne promovăm mai bine în opinia publică și în rândul potențialilor clienți?
- Cum trebuie să acționăm pentru a avea un business cât mai optimizat fiscal?
- La ce asociații patronale și profesionale, organizații și cluburi de business este bine să aderi?
- La ce evenimente de business trebuie să participăm? Cum reușim să avem un networking eficient?
- Cum facem să avem un echilibru între activitatea de la firmă și familie?
- Când este bine să spunem Nu și să ne retragem dintr-un contract / dintr-un parteneriat toxic pentru business?
Vorbitori confirmați:
(Fiecare vorbitor are 8 minute la dispoziție. Întrebările și răspunsurile vor fi la sesiunea de Networking)
Panelul 1: “Strategii de Crestere și Inovare”
Speakeri:
Cristian GĂVAN, Fondator, MAM Bricolaj (companie listată la BVB)
Ileana BOTEZ, Președinte, Professional Women’s Network România
Tudor GALOȘ, Fondator, Tudor Galoș Consulting
Ionel ULEIA, Președinte, Prime Transaction
Laura SARDESCU, Co-Fondator, NeaKaisa.ro
În cadrul acestui panel se va discuta despre expansiunea afacerilor, inovații și eficientizare a proceselor.
Panelul 2: “Rolul leadershipului transformativ – Strategii de Optimizare și Motivare”
Speakeri:
Florentina ȘUȘNEA, Fondator și Managing Partner, PKF Finconta
Elena GRECU, Fondator și Managing Partner, Grecu & Partners
Oana CIOBANU, Director & Partner, ELEVATHOR
Cristina CORNACI, Director General, Avestis International
Anca MAZILU, Realizator TV și NeuroChange Trainer
Prezentator
Crina DICULESCU, Fondator, Dynamic Business Connections
Agenda
17,00 – 18,00: Înregistrare participanți & Networking
18,00-18,50 – Sesiunea I
18,50 –19,20: Networking
19,20-20,00 – Sesiunea a II-a
20,00 – 22,00: Degustare de vin & Networking
Taxa de participare
250 de lei pentru o persoană
400 de lei pentru două persoane din cadrul unei companii / a unei organizații
Contact / Înregistrare
Mircea Fica, Fondator, Club Antreprenor
[email protected] / 0732.903.216
Înregistrarea se poate face utilizând informațiile de contact de mai sus.
De asemenea, trebuie să ne furnizați numele și funcția participanților, precum și datele de facturare.
Vă stăm la dispoziție pentru detalii suplimentare.