Cel mai recent capitol al campaniei Snickers® „Nu prea ești în apele tale?” tocmai a fost lansat, având în prim-plan o figură bine cunoscută din lumea fotbalului: José Mourinho. Astfel, marca își consolidează conceptul „Nu ești tu când ți-e foame”, ilustrând momente inspirate din fotbal care reflectă această idee.

Campania Snickers® din acest an este o evoluție a ediției de anul trecut, care a abordat „AutoGolurile” – accidentele amuzante ale fanilor fotbalului. Acum, prin eforturi digitale extinse, marca prezintă scurte interviuri cu o vedetă a fotbalului mondial. José Mourinho va împărtăși momente în care „nu prea a fost în apele sale”, răspunzând la întrebări despre cartonașe roșii sau… șosete găurite. Un Snickers® îl ajută să-și revină și să reintre în joc.

„Anul acesta, brand-ul invită din nou consumatorii în lumea emoțiilor fotbalului. Suntem încântați că un star precum José Mourinho, antrenor portughez de renume, dezvăluie într-un mod autentic și amuzant propriile momente în care ‘nu a fost în apele sale’. Astfel de situații sunt familiare atât fanilor, cât și celor mai buni sportivi,” a declarat Gábor Villányi, Portfolio & Brand Activation Manager pentru Snickers în Europa Centrală, Mars.

O componentă cheie a campaniei este concursul cu premii dedicat consumatorilor din România, care oferă participanților șansa de a câștiga o sesiune de antrenament chiar cu José Mourinho și alte premii. Ce trebuie să faci ca să câștigi?

  1. Cumpără minimum 3 (trei) produse participante Snickers, Twix, Bounty sau Mars (batoanele de ciocolată și/sau înghețată) de la oricare magazin care comercializează produsele participante din România.
  2. Păstrează bonul fiscal care atestă achiziția.
  3. Înscrie-te până pe 1 iunie online pe:  www.snickers.com/football/ro-ro în secțiunea “Încarcă bonul fiscal.”

Premiile includ un pachet de călătorie pentru două persoane pentru a-l întâlni pe José Mourinho în valoare de 22.165 lei, precum și 8 console Sony PlayStation 5 în valoare de 2.740 lei fiecare. Pentru detalii, consultati Regulamentul (www.snickers.com/football/ro-ro).

În cadrul campaniei au fost pregătite formate video speciale, care vor apărea pe toate platformele digitale. De asemenea, sunt planificate activări pentru Facebook, Instagram și YouTube. De asemenea, au fost concepute materiale pentru punctele de vânzare cu amănuntul.

Conceptul creativ al campaniei a fost dezvoltat de The&Partnership. ACG Advertising and Partners este responsabil de promovare, în timp ce Links Associates coordonează activitățile de PR.

Scrie un comentariu

Echipa Ziarul Pozitiv nu a solicitat și nu beneficiază de finanțare din fonduri guvernamentale. Publicitatea este limitată și prezentată într-un mod neinvaziv. De asemenea, Ziarul Pozitiv nu acceptă fonduri de la partide politice și nu promovează industrii precum jocurile de noroc, pariurile, alcoolul și tutunul. Așadar, prin utilizarea serviciilor oferite de Ziarul Pozitiv, sprijini activitățile societății civile și contribui la promovarea inițiativelor care aduc binele și prosperitatea. Descoperă serviciile noastre!