Kaufland România își extinde rețeaua în nordul țării cu un nou hipermarket, deschis în orașul Botoșani și ajunge astfel la o rețea de 133 de magazine la nivel național.
Prin această deschidere, compania creează aproximativ 90 de locuri de muncă noi și contribuie astfel la dezvoltarea economică a comunității locale, esențială în această perioadă.
Al doilea magazin din Botoșani
Acesta este cel de-al doilea magazin din Botoșani și este situat în Bulevardul Mihai Eminescu, nr. 193, cu acces atât din Bd-ul Mihai Eminescu, cât și din Calea Națională.
Cu ocazia deschiderii, clienții sunt așteptați cu promoții speciale și reduceri de prețuri la produse alimentare și nealimentare.
Magazinul are o suprafață de vânzare de peste 3300 metri pătrați, care se înscrie într-una totală de peste 5300 metri pătrați, ce oferă o parcare extinsă de 250 de locuri (din care 10 pentru persoane cu dizabilități, 6 pentru părinți și 12 rastele pentru biciclete).
Programul de funcționare va fi unul special, extins cu o oră, în intervalul 6 august – 15 septembrie, astfel: de luni până sâmbătă între orele 07.00-22.00, iar duminică de la 08.00 până la 19.00, urmând ca ulterior, după 15 septembrie, programul să fie de la 07.30 la 21.00 (luni-sâmbătă), respectiv de la 08.00 la 18.00 duminică.
Clienții beneficiază de un sortiment diversificat de produse alimentare și non-alimentare, la prețuri avantajoase, magazinul fiind dotat cu raioane precum: legume-fructe, vitrină cu servire asistată ce include și un raion de pește proaspăt, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
În exteriorul magazinului se află și un punct Grill, unde clienții pot găsi preparate gustoase, gata preparate, cu un meniu ce include și sortiment de pui.
În galeria comercială a magazinului, clienții au acces și la o zonă de Food Court cu mâncăruri tradiționale și dulciuri, farmacie și punct de schimb valutar.
Magazinul este dotat cu 8 case de marcat standard și alte 4 express tip self-service, pentru clienții care își doresc să eficientizeze timpul petrecut pentru achitarea cumpărăturilor.
Automat de reciclare și stație de încărcare pentru mașinile electrice
Din grijă pentru mediul înconjurător și în linie cu direcțiile de sustenabilitate ale Kaufland România, magazinul oferă în cadrul parcării și un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.
De asemenea, în parcarea magazinului este amplasată și o stație de încărcare e-charge pentru mașinile electrice, în regim de alimentare Fast Charge 50kW și Normală 22 kW.
Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland:
- Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
- Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
- Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
- Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au măști de protecție și, după caz, viziere;
- Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
- Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
- În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 133 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi kaufland.ro.
Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la [email protected] sau la numărul de telefon 021.9132