Sub conceptul „Meriți ce-i mai bun”, Oxygen semneaza o nouă campanie de loializare pentru Vodafone România, cu accent pe diversele tipologii de clienți și beneficiile pe care aceștia le au la dispoziție.

Vodafone este mai mult decât cea mai bună rețea: este partenerul care oferă clienților săi posibilitatea de a câștiga o factură gratis în My Vodafone, super reduceri la telefoane de Red Monday, tehnologie în 36 de rate fără dobândă prin EasyTech, premii săptămânale, reduceri la magazinele favorite și beneficii totale de 1 milion de euro pe lună în Vodafone Happy. Clienții apreciază aceste beneficii oferite de Vodafone, iar vocea lor s-a făcut auzită în noua campanie.

„Insightul care a stat la baza creației a fost acela că factura Vodafone pare gratis atunci când primești atât de multe beneficii. Campania cuprinde o serie de testimoniale filmate cu clienți Vodafone, care au oferit proiectului un plus de valoare, prin perspectiva lor autentică. Astfel, campania consolidează promisiunea brandului de a pune întotdeauna clienții pe primul loc și de a le răsplăti fidelitatea”, spune Iarina Comănescu, Copywriter Oxygen.

Materialele video pot fi urmărite aici:

Noua campanie de loializare este lansată sub umbrela „Meriți ce-i mai bun”, platforma de comunicare gândită și implementată de Oxygen în 2023, prin care Vodafone reconfirmă că este partenerul tuturor românilor, serviciile sale traducându-se prin inovație și progres, experiențe pozitive, soluții integrate și respect față de fiecare client. Campania se desfășoară sub hashtagul #meriticeimaibun și include execuții digitale, desfășurate pe canalele de social media Vodafone.

Citește și:

Oxygen aleasă de UNIQA România pentru servicii integrate de comunicare

Oxygen își continuă acțiunile de împădurire. Pădurea Oxygen cuprinde peste 4,3 hectare și 5000 de puieți de platan, molid și salcie în județul Prahova

Gala Ziarul Pozitiv – Ediția I, 30 mai 2024, Palatul Camerei de Comerț și Industrie București