Raiffeisen Bank România anunță asocierea cu proiectul Grivița 53, primul teatru construit împreună de la zero, marcând încă un pas important în susținerea culturii și a artelor în România. Prin acest parteneriat, Raiffeisen Bank susține demersul de construcție a Teatrului Grivița 53, un proiect cultural de pionierat, inițiat de regizoarea Chris Simion-Mercurian.

Prin campania Ctitori Grivița 53 și urmărind motto-ul „Teatrul Grivița 53 se construiește cărămidă cu cărămidă, om cu om”, banca invită și publicul să devină parte din acest proiect ambițios. Astfel, pentru fiecare cărămidă cumpărată de susținători, Raiffeisen Bank va oferi o cărămidă suplimentară unei persoane dragi contributorului.

„Suntem alături și susținem construcția Teatrului Grivița 53, un proiect care rescrie istoria teatrului românesc și demonstrează puterea comunității de a transforma visurile în realitate. Fiecare cărămidă cumpărată este un pas către finalizarea unui spațiu cultural esențial pentru România”- Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

Raiffeisen Bank România

Cei care vor să susțină demersul pot afla mai multe despre cum să devină ctitori ai acestui proiect unic pe www.ctitori.grivita53.ro

”Grivița 53 a fost un vis pe care l-am girat cu tot ce am avut, vânzând casa bunicii și cumpărând terenul pe care construim teatrul, apoi a devenit un demers concret unde s-au alăturat mii de oameni care știu cât de important este exemplul și din 1 Martie anul trecut a pornit șantierul. Astfel după 9 ani, la sfârșitul lui 2024, prin finalizarea construcției Grivița 53 se va transforma într-o reușită unică, victoria noastră, a unei comunități. Exemplul schimbării vine din acțiune, sacrificiu și  determinare și cred că această campanie este în primul rând despre solidaritate și participare. Grivița 53 va fi un act de curaj al fiecăruia și de revitalizare a unui spirit comunitar. A fi ctitor G53 înseamnă a avea un loc în istoria culturală a Bucureștiului. Povestea aceasta va rămâne moștenire generațiilor care vin după noi”, a declarat Chris Simion-Mercurian.

Raiffeisen Bank România

Teatrul Grivița 53, visat și pus în mișcare de Chris Simion-Mercurian, reprezintă o premieră în peisajul cultural românesc, fiind primul teatru construit din inițiativa comunității, de la zero. De la începutul proiectului în 2016, peste 11.000 de ctitori s-au alăturat inițiativei, contribuind nu doar la construcția unui edificiu, ci la nașterea unui nou spirit cultural.

Prin acest parteneriat, Raiffeisen Bank România și Grivița 53 își unesc forțele pentru a finaliza construcția teatrului până la sfârșitul anului 2024, o etapă crucială pentru a nu pierde finanțarea de 1,9 milioane de euro obținută prin granturile SEE 2014-2021 prin programul Ro-Cultura.

Raiffeisen Bank România reafirmă prin acest parteneriat angajamentul său față de dezvoltarea comunităților locale și susținerea proiectelor care aduc un impact pozitiv asupra societății. Împreună, Raiffeisen Bank și Grivița 53 invită fiecare român să fie parte din această inițiativă excepțională, pentru a construi nu doar un teatru, dar și un viitor mai bogat cultural pentru România.

Raiffeisen Bank România

Despre Raiffeisen Bank România

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide, activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.900 de angajați în 285 de unități, 1.126 ATM&MFM și peste 28.900 POS-uri.

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație, și, nu în ultimul rând, artă și cultură.

Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a crea un plan financiar personalizat pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată local, de echipa din România. www.raiffeisen.ro