Compania de asigurări SIGNAL IDUNA România a încheiat primele șase luni ale anului 2020 cu o cifră de afaceri de peste 57,4 milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere cu 44% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul de asigurați raportat la finalul primelor șase luni din 2020 se ridică la peste 180.000 de persoane, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut cu 64%, dintre care 88% sunt contracte corporate, restul fiind asignate segmentului de retail. Rezultatele realizate în prima jumătate a acestui an se bazează și pe parteneriatele solide cu brokerii, o relație care aduce plus-valoare business-ului.
Lider pe segmentul asigurărilor de sănătate aferente activității de asigurări de viață
SIGNAL IDUNA România este lider pe segmentul asigurărilor de sănătate aferente activității de asigurări de viață, în funcție de volumul primelor brute subscrise, iar polițele de asigurare oferă acoperire prin decontare directă în peste 900 de clinici partenere și în sistem de rambursare în orice clinică din România.
“Cu siguranță contextul actual a modificat profilul clientului de asigurări, deoarece apariția unei situații neprevăzute și conștientizarea acestui fapt este acum o realitate pentru mulți dintre noi. Observăm o creștere a nivelului de interes din partea clienților noi, dar și o dorință din partea celor existenți de a solicita dezvoltarea pachetelor adăugând beneficii suplimentare, mai ales pe zona de asigurări corporate. Am înțeles, astfel, că așteptările clienților de la o asigurare de sănătate păstrează în continuare un trend ascendent pe zona de servicii. De aceea, am pus accentul pe dezvoltarea soluțiilor digitale de accesare a produselor noastre, continuând să oferim o experiență 100% digitală. Aproape o treime din asigurații SIGNAL IDUNA folosesc în prezent serviciile noastre prin intermediul aplicației de mobil Signal Care Assistant, iar numărul este în creștere”, declară Tiberiu Maier, CEO al SIGNAL IDUNA România.
Telemedicina și digitalizarea în asigurările de sănătate în contextul pandemic
În contextul situației actuale generate de pandemia de coronavirus, încă de la începutul lunii aprilie asigurații SIGNAL IDUNA au avut posibilitatea de a beneficia de consultații de telemedicină. În plus, gradul ridicat de digitalizare pentru majoritatea proceselor a permis angajaților să se adapteze rapid la situația de lucru de acasă pentru continuarea desfășurării activităților.
În ceea ce privește operațiunile adresate clienților, a fost simplificat procesul de rambursare pentru asigurați, fiind necesar un număr mai redus de documente, iar actele corespunzătoare contractelor de asigurare au fost distribuite integral în format electronic.
Serviciul de consiliere medicală la distanță, aplicația de mobil Signal Care Assistant și serviciul de Call Center au asigurat un flux neîntrerupt pentru recepționarea și răspunsul la solicitările clienților.
Despre SIGNAL IDUNA
Grupul SIGNAL IDUNA este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, format în 1999 prin fuziunea între SIGNAL Versicherungen, Dortmund și IDUNA NOVA Group, Hamburg. În prezent, SIGNAL IDUNA este prezentă în Germania, Polonia, Ungaria, Elveția și România.
Pe piața locală, SIGNAL IDUNA este lider pe segmentul asigurărilor de sănătate aferente activității de asigurări de viață, în funcție de volum și și-a început operațiunile în iunie 2008. Principala direcție de business a SIGNAL IDUNA este reprezentată de asigurările private de sănătate, oferind totodată produse competitive și pe liniile de asigurări de viață și asigurări de accident.
Produselele SIGNAL IDUNA includ: asigurări de sănătate private pentru familie și pentru companii, asigurări de viață, asigurări de accident. SIGNAL IDUNA oferă soluții de reasigurare, analiză și servicii de consultanță în ceea ce privește subscrierea riscului pentru gestionarea optimă a asigurărilor de sănătate. Expertiza SIGNAL IDUNA este susținută de acoperire la nivel național și de o experiență 100% digitală pentru clienți.