La doar o săptămână de la deschiderea unui nou restaurant Burger King în Promenada Mall, AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, deschide un nou restaurant în București. Noul restaurant Burger King se află în zona de nord a Bucureștiului, în incinta Băneasa Shopping City, aripa Feeria.

Cel de-al cincilea restaurant nou deschis în București apare la doar câteva săptămâni după inaugurarea restaurantului Burger King din Promenada Mall, acest lucru făcând parte din strategia pe termen lung a companiei în România.

O echipă de 30 grill kings

Noul restaurant este situat în Băneasa Shopping City, aripa Feeria, si va avea o echipă de 30 grill kings. Ca întotdeauna, compania a luat toate măsurile de siguranță și igienă în pregătirea tuturor comenzilor: de la recipiente cu dezinfectant în toate punctele-cheie din restaurant, la echiparea angajaților cu măști și mănuși.

“Anul acesta a fost unul provocator pentru toată lumea, însă noi ne-am dorit să ne continuăm planul strategic, așa cum am promis. Astfel că, iată-ne deschizând cel de-al doilea restaurant în luna Septembrie și cel de-al cincilea din oraș. Acest lucru vine ca un rezultat al cererii mare de produse Burger King în piața din România și ne bucurăm totodată să vedem că numărul fanilor Burger King este în creștere. Așadar, continuăm să lucrăm la obiectivele noastre printre care și acela de a crea o rețea de restaurante care leagă cele mai importante zone ale Bucureștiului. De asemenea, ne-am bucurat că am găsit aici o nouă echipă, cu oameni dedicați, gata să servească fanii cu produsele Burger King”, a declarat Alan Laughlin, President of Burger King AmRest.

Burger King oferă fanilor tot spațiul disponibil, care respectă condițiile de siguranță și un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.

Trei produse noi în meniu

De asemenea, din luna septembrie, Burger King introduce în meniurile sale trei noi produse, în oferta limitată “Grill Grande Wrap”: Beef Grande Wrap, Chicken Grande Wrap și o surpriză pentru vegetarieni – varianta veggie Halloumi Grande Wrap. Prețurile noilor produse încep de la 14.90 lei și variază în funcție de dimensiune și format.

Despre AmRest

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Despre Burger King

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.


Echipa Ziarul Pozitiv nu a solicitat și nu beneficiază de finanțare din fonduri guvernamentale. Publicitatea este limitată și prezentată într-un mod neinvaziv. De asemenea, Ziarul Pozitiv nu acceptă fonduri de la partide politice și nu promovează industrii precum jocurile de noroc, pariurile, alcoolul și tutunul. Așadar, prin utilizarea serviciilor oferite de Ziarul Pozitiv, sprijini activitățile societății civile și contribui la promovarea inițiativelor care aduc binele și prosperitatea. Descoperă serviciile noastre!