CloudCart, platforma profesională de eCommerce-as-a-service, se lansează în România

Clienții CloudCart au avut vânzări cumulate de până la 300 mil. Eur în 2022

CloudCart, platforma profesională de eCommerce-as-a-service, se lansează în România. Compania oferă un software ușor de utilizat pentru a automatiza crearea de magazine online, precum și un ecosistem complet de parteneriate, instrumente și servicii de asistență dedicate fiecărei piețe, pentru a acoperi toate nevoile operaționale zilnice ale comercianților online. Lansată inițial pe piața bulgară și cu o rapidă extindere la nivel regional, compania are, în prezent, peste 1500 de clienți unici.

CloudCart își propune să ofere comercianților online o soluție completă de dezvoltare a afacerilor, prin intermediul unei abordări tip eCommerce-as-a-service. Soluția este livrată pe un model SaaS (Software as a Service), însă tehnologia oferită și platforma eStore sunt doar primul pas. Pe lângă soluțiile standard de eCommerce, CloudCart oferă campanii de marketing prin e-mail, integrarea cu platforme sociale, abonamente la newsletter și analize avansate despre comportamentul utilizatorilor și performanța magazinului.

Comparativ cu alți furnizori de soluții de eCommerce, CloudCart se remarcă prin faptul că este o companie regională relevantă, care se diferențiază de concurență printr-un ecosistem puternic de parteneri, integrări și funcționalități specifice piețelor din Europa de Sud-Est. Totodată, compania oferă oportunități de afaceri transfrontaliere clienților care doresc să-și lanseze și să-și dezvolte afacerile în alte țări decât cea în care activează.

„Suntem încântați să fim acum prezenți și în România, o piață cu un potențial uriaș în domeniul comerțului electronic. Prin CloudCart oferim un model unic de business, o soluție de eCommerce-as-a-service perfect adaptată nevoilor magazinelor online locale și suntem pregătiți să ne implicăm activ în creșterea acestora. Planurile noastre de dezvoltare includ, printre altele, extinderea parteneriatelor și a rețelei locale și regionale de agenții, freelanceri și diverse companii relevante pentru industrie, care să ofere clienților noștri plus valoare în creșterea și dezvoltarea lor ”, spune Nikolay Iliev, CEO și cofondator CloudCart.

Nikolay Iliev, CEO _i cofondator CloudCart

Nikolay Iliev, CEO _i cofondator CloudCart

Clienții CloudCart au avut vânzări cumulate de până la 300 mil. Eur în 2022

Compania activează, în prezent, pe șapte piețe regionale, iar obiectivele sale includ și creșterea cu 100% în cel puțin 3 piețe cheie – Bulgaria, România și Grecia. În România, compania colaborează deja cu cca. 10 magazine active și intenționează să-și consolideze prezența prin parteneriate strategice cu bănci și alte companii relevante. Pe termen mediu, CloudCart vizează extinderea în Serbia, Bosnia Herțegovina și Croația.

Platforma include, în prezent, peste 1500 de firme, industriile principale fiind tehnologie, fashion și beauty. Doar în anul 2022, comercianții care au utilizat platforma CloudCart au înregistrat vânzări cumulate de până la 300 mil. Eur.. Cele mai solicitate cinci categorii de servicii sunt personalizare UX/UI, creare de landing pages, configurarea inițială a magazinului, servicii de migrație și o varietate de servicii de marketing oferite prin rețeaua partenerilor.

###

Despre CloudCart

CloudCart este o platformă de e-commerce fondată în 2016 de frații Nikolay și Petar Ilievi, în Bulgaria. De la înființare, CloudCart a crescut rapid și a devenit una dintre cele mai populare platforme de e-commerce din Europa de Est.

Cu o experiență vastă în domeniul comerțului electronic, CloudCart se diferențiază prin oferirea unei soluții complete pentru gestionarea afacerilor online, care include construirea și personalizarea magazinului online, gestionarea comenzilor și a stocului, instrumente avansate de marketing și vânzări, respectiv o varietate de servicii de oferite prin rețeaua de parteneri.

În prezent, compania activează pe 7 piețe regionale, iar pe platformă activează peste 1500 de firme, majoritar din industrii precum tehnologie, fashion și beauty.


Echipa Ziarul Pozitiv nu a solicitat și nu beneficiază de finanțare din fonduri guvernamentale. Publicitatea este limitată și prezentată într-un mod neinvaziv. De asemenea, Ziarul Pozitiv nu acceptă fonduri de la partide politice și nu promovează industrii precum jocurile de noroc, pariurile, alcoolul și tutunul. Așadar, prin utilizarea serviciilor oferite de Ziarul Pozitiv, sprijini activitățile societății civile și contribui la promovarea inițiativelor care aduc binele și prosperitatea. Descoperă serviciile noastre!