Telekom Romania a înregistrat o creștere cu 77% a numărului de instalări ale aplicației de management al contului MyAccount Telekom în al doilea trimestru al acestui an, față de T1 2020. Clienții Telekom au descărcat aplicația mobilă, atât pe dispozitive mobile cu sistem de operate Android, cât și pe iOS, pentru a-și gestiona online serviciile de telecomunicații.

Procesul de activare a unui cont este facil

Acest rezultat se datorează tendinței globale de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19, dar și implementării de noi funcționalități în cadrul aplicației MyAccount Telekom, precum și multiplelor campanii de educare desfășurate de companie, prin care clienții au fost încurajați să opteze pentru gestionarea online a serviciilor, în siguranță, din propria locuință. Procesul de activare a unui cont este facil. Cu doar 7 click-uri aceștia își creează un cont personalizat, în care își pot vizualiza facturile și serviciile, pot modifica limitele contului sau pot plăti factura.

Ca urmare a demersurilor de educare, utilizatorii serviciilor Telekom Romania au înțeles că operațiunile online se desfășoară în condiții de siguranță și rapiditate. Astel, în cadrul aplicației:

Evenimente viitoare - Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv:

24 septembrie 2024: ESG – noua moralitate de business, Ediția a II-a
26 septembrie 2024: Gala Club Antreprenor, Ediția a XVI-a
3 octombrie 2024: Viitorul afacerilor de familie în România, Ediția a II-a
15 octombrie 2024: Soluții pentru finanțarea companiilor, Ediția a III-a
Vezi toate Evenimentele 2024-2025 organizate de CA & ZP

  • numărul plăților electronice s-a dublat în al doilea trimestru al anului 2020 comparativ cu T2 2019;
  • numărul de utilizatori activi a crescut de 2,5 ori;
  • numărul de conturi nou create s-a dublat, comparativ cu perioada similară a anului trecut.

În același timp, aplicația se bucură de aprecierea utilizatorilor și în Google Play și App Store. MyAccount Telekom are cel mai mare rating (4,7 din maximum 5) în rândul aplicațiilor mobile de utilitate similară. Mai mult de 80% dintre aceștia au acordat recenzii de 5 stele în al doilea trimestru al acestui an, apreciind funcționalitățile noi, dintre care amânarea și confirmarea plății.

Gabriel Traistaru

Gabriel Traistaru

„Procesul de digitalizare și simplificare, pe care l-am început în urmă cu aproape 3 ani la nivel de companie, este mai relevant ca niciodată în contextul pandemiei Covid-19. Sănătatea clienților noștri, siguranța și calitatea operațiunilor realizate online au reprezentat priorități pentru noi în această perioadă dificilă, astfel am ajustat și simplificat modul de interacțiune cu produsele și serviciile pe care le oferim. Am adus noi funcționalități aplicației mobile MyAccount și am încurajat și educat clienții să utilizeze cu prioritate mijloacele digitale de gestionare a serviciilor. Utilizarea aplicației MyAccount de către un număr tot mai mare de clienți, precum și aprecierile primite în magazinele de aplicații ne demonstrează că avem strategia corectă pentru digitalizarea și simplificarea procesului de interacțiune cu produsele și serviciile Telekom. Vom continua să aducem noi îmbunătățiri aplicației, atât ca parte a acestei strategii, dar și în baza sugestiilor și reacțiilor, pe care le apreciem și le luăm în considerare de fiecare dată când creionăm o nouă funcționalitate”, a declarat Gabriel TRĂISTARU, Director Divizia Digitalizare, Telekom Romania.

Toate serviciile într-un singur loc

Folosind MyAccount, clienții Telekom Romania se pot bucura de toate serviciile într-un singur loc, precum: reînnoirea planului de servicii, activarea și plata facturii electronice, activarea și dezactivarea roamingului sau al extraopțiunilor, restricționarea numărului de telefon, în cazul pierderii telefonului, recuperarea codului PUK, rezolvarea eventualelor deranjamente și preluarea sesizărilor.

Aplicația mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă pentru orice client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play și App Store.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți.

Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.


Echipa Ziarul Pozitiv nu a solicitat și nu beneficiază de finanțare din fonduri guvernamentale. Publicitatea este limitată și prezentată într-un mod neinvaziv. De asemenea, Ziarul Pozitiv nu acceptă fonduri de la partide politice și nu promovează industrii precum jocurile de noroc, pariurile, alcoolul și tutunul. Așadar, prin utilizarea serviciilor oferite de Ziarul Pozitiv, sprijini activitățile societății civile și contribui la promovarea inițiativelor care aduc binele și prosperitatea. Descoperă serviciile noastre!