Evenimentul European Digital Commerce (EDC), organizat de VTEX și Amazon Web Services, pe 18 noiembrie, la Nord Events, va fi primul eveniment major post-Black Friday din România.

Liderii industriei, care se vor reuni în cadrul evenimentului, vor analiza performanțele campaniei Black Friday, oferind o perspectivă unică asupra strategiilor care au generat creșteri semnificative în vânzări și cum optimizarea logisticii și digitalizarea au permis gestionarea eficientă a volumului mare de comenzi.

Rezultatele Black Friday sunt așteptate să depășească pentru prima dată pragul de 500 de milioane de euro, în ciuda inflației și a puterii de cumpărare mai mici din piață. Industria de ecommerce din România este estimată să depășească 11 miliarde de euro în 2024, continuându-și creșterea.

  • Noi jucători de top analizează piața de retail digital

Principalii lideri din industrie vor prezenta la European Digital Summit cele mai noi tendințe din ecommerce și digitalizare, idei inovatoare, dezbateri captivante, studii exclusive și prezentări hands-on. Nu vor lipsi nici networking-ul de calitate și un relaxant cocktail party.

EDC Summit - 18 noiembrie European Digital Commerce VTEX Black Friday

Pe lângă speakerii care și-au anunțat deja participarea din cadrul companiilor cu notorietate în piață precum OBI, KFC, Stanley Black & Decker, Decathlon, Sport Time, Electrolux, Amazon Web Services, VTEX, ITGlobers, XPert Beauty, theMarketer, Innobyte, Iviteb sau Zitec, s-au alăturat noi nume.

Altex, unul dintre cei mai mari retaileri de electronice și electrocasnice din România, și Humana, retailerul de fashion second-hand, vin să împărtășească din experiența lor și să prezinte tendințele din domeniu.

Evenimentul toamnei din comerț aduce la aceeași masă sute de participanți și zeci de speakeri, din România şi de pe plan internațional. Ediția din acest an va fi cea mai ambițioasă și cuprinzătoare de până acum. Înscrie-te In Person dacă vrei să te bucuri de experiența evenimentului la fața locului şi sǎ profiți de sesiunile de networking extraordinare, dar și de cocktail party-ul de la finalul zilei.
Mai mult, pe scena EDC va urca marele actor şi regizor Horațiu Mǎlǎele, pentru un fireside chat unic, de excepție!

European Digital Commerce este evenimentul de referință pentru oricine dorește să fie în avangarda tendințelor și strategiilor din comerțul digital. Evenimentul va oferi cunoștințe valoroase de la lideri și experți din industrie, care vor modela viitorul comerțului digital în Europa. În același timp, va oferi participanților ocazia să creeze conexiuni importante cu colegi de breaslă, parteneri potențiali și mentori. De asemenea, participanții vor descoperi strategii și tehnologii inovatoare care pot accelera afacerea în mediul digital și vor avea parte de poveștile vizionare ale unor keynote speakers cu realizări remarcabile.

Accesul la eveniment este gratuit pentru retaileri și se face în limita locurilor disponibile. Pentru a afla mai multe detalii și pentru a vă înregistra la European Digital Commerce Summit 2024, evenimentul găzduit de VTEX și AWS Web Services, main partner theMarketer şi sponsorizat de ITG, Innobyte, Iviteb, FAN Courier, Zitec, Mastercard, PayU, UpSwing și Netopia Payments, vizitați site-ul oficial IC Events.

Despre VTEX

VTEX (NYSE: VTEX) este platforma de comerț digital comosable și completă care livrează o mai mare eficiență și o reducere a mentenanței pentru companiile care sunt în căutarea unei investiții în IT inteligentă și în modernizarea tehnologiei folosite. Prin abordarea noastră pragmatică, oferim producătorilor, distribuitorilor și retailerilor o soluție amplă, cu o flexibilitate de neegalat, ce le permite să investească strict în ceea ce le oferă un avantaj competitiv și o creștere a profitabilității. VTEX a câștigat încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, inclusiv Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (în anul fiscal încheiat la 31 decembrie, 2023). Pentru mai multe informații, vizitați www.vtex.com.

Citește și:

European Digital Commerce Summit 2024 reunește liderii economiei digitale


Echipa Ziarul Pozitiv nu a solicitat și nu beneficiază de finanțare din fonduri guvernamentale. Publicitatea este limitată și prezentată într-un mod neinvaziv. De asemenea, Ziarul Pozitiv nu acceptă fonduri de la partide politice și nu promovează industrii precum jocurile de noroc, pariurile, alcoolul și tutunul. Așadar, prin utilizarea serviciilor oferite de Ziarul Pozitiv, sprijini activitățile societății civile și contribui la promovarea inițiativelor care aduc binele și prosperitatea. Descoperă serviciile noastre!