Leadership in Crisis, Digital Strategy, Strategic Branding, Business Ethics, Negotiations și Fintech sunt printre noile materii pe care cursanții din programele Executive MBA și Entrepreneurial MBA ale ASEBUSS le vor studia, ȋncepând cu luna octombrie.

Câți români finalizează anual un MBA

Anual, ȋntre 220 și 240 de români finalizează un Executive MBA și 300-400 un MBA (Master of Business Administration). Ȋn România, avem peste 6.600 absolvenți care au urmat astfel de programe.

Criza sanitară și economică de anul acesta a luat prin surprindere mediul de business, managerii și antreprenorii fiind puși ȋn fața unor situații pe care nu le-au mai ȋntâlnit de-a lungul carierei. Pentru a răspunde noilor nevoi din piață, școala de afaceri ASEBUSS vine cu o programă actualizată pentru anul 2020-2021, dar și cu un format mixt, online-offline, al cursurilor.

Ovidiu Dȋmbean, rector ASEBUSS

Ovidiu Dȋmbean, rector ASEBUSS

,,Dacă ȋmi permiteți o comparație, așa cum medicii au fost ȋn prima linie, pentru a salva viețile bolnavilor de COVID-19, la fel și managerii și antreprenorii au fost ȋn prima linie pentru a salva joburile angajaților și chiar pe ale colaboratorilor. Ambele categorii au fost puse ȋn fața unor situații despre care nu știau prea multe și au fost nevoiți să vină cu soluții rapide, la probleme urgente.

Business-urile din România și din ȋntreaga lume s-au reorganizat și reinventat ȋn 2020, iar noi ne-am actualizat oferta educațională pentru a-i ajuta pe manageri să facă față mai bine actualelor provocări”, a declarat Ovidiu Dȋmbean, rector ASEBUSS.

Cursurile ASEBUSS se vor organiza ȋn format mixt

Pe lângă noile materii, cursurile ASEBUSS se vor organiza ȋn format mixt, la clasă și online, astfel ȋncât toți participanții să aibă acces alternativ atât ȋn sala de curs, cât și pe platforma digitală, dar vor predomina ȋntâlnirile față ȋn față. Sesiunile de studiu vor fi reorganizate prin compactarea cursurilor.

Accent pe partea practică

Cursanții școlii de afaceri vor beneficia de un proiect de consultanță individuală, pe propria firmă, sub coordonarea unui profesor din programele școlii.

Ȋn plus, ASEBUSS va continua programul de mentorat one-to-one, demarat ȋn vara acestui an. Studenții vor avea șansa de a fi ghidați de către absolvenți cu experiență, din diferite generații, ȋn special membrii asociației alumni Business Club.

Bianca Ioan, director de vânzari și marketing în cadrul ASEBUSS

Bianca Ioan, director de vânzari și marketing în cadrul ASEBUSS

,,Punem din ce ȋn ce mai mult accent pe partea practică, pentru că de asta au mare nevoie cursanții, ȋn special acum. Avem foarte multe studii de caz și simulări de afaceri, iar profesorii noștri sunt practicieni, implicați ȋn mediul de business din România. Ținem cont și de tendințele internaționale din domeniu, prin parteneriatele externe cu universități de prestigiu. Programul Executive MBA se desfășoară ȋn colaborare cu Kennesaw State University, #1 ȋn statul Georgia, SUA, și #3 ȋn Statele Unite, și programul Entrepreneurial MBA, realizat ȋn colaborare cu Washburn University, din Kansas, SUA”, a completat Bianca Ioan, director de vânzari și marketing în cadrul ASEBUSS.

Ȋnscrierile pentru seriile 2020 au loc până pe 25 octombrie

Ȋnscrierile pentru seriile 2020 au loc până pe 25 octombrie, pe baza transmiterii documentelor de ȋnscriere și a unui interviu despre experiența profesională și motivația managerială. Participanții care provin din ONG-uri și cei care au experiență ȋn industrii de nișă sau pot contribui ȋn mod semnificativ la diversitatea seriei vor beneficia de burse individuale cu valori ȋntre 2.000 si 5.000 euro.

Despre ASEBUSS

ASEBUSS este primul furnizor de programe MBA româno-americane din România, cu activitate pe piața serviciilor de business education ȋncă din 1993.  În prezent, derulează două programe – Executive MBA și Entrepreneurial MBA, ambele în parteneriat cu universități americane de prestigiu. ASEBUSS are cea mai mare comunitate de alumni din România – peste 1.500 de manageri și antreprenori. Absolvenții ASEBUSS conduc companii mari din domenii precum farma, retail, producție, bancar sau IT.


Echipa Ziarul Pozitiv nu a solicitat și nu beneficiază de finanțare din fonduri guvernamentale. Publicitatea este limitată și prezentată într-un mod neinvaziv. De asemenea, Ziarul Pozitiv nu acceptă fonduri de la partide politice și nu promovează industrii precum jocurile de noroc, pariurile, alcoolul și tutunul. Așadar, prin utilizarea serviciilor oferite de Ziarul Pozitiv, sprijini activitățile societății civile și contribui la promovarea inițiativelor care aduc binele și prosperitatea. Descoperă serviciile noastre!