DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă implementarea unui chatbot de resurse umane în cadrul Orange România. Chatbot-ul „Roby”, dezvoltat pe tehnologie conversaţională DRUID, deserveşte deja de patru luni cei peste 3600 de angajaţi Orange.

La primirea oricărei solicitări, Roby validează autorul solicitării şi poziţia lui în cadrul organizaţiei, apoi asistă angajatul, de exemplu, în alegerea clinicii dorite pentru servicii medicale sau în completarea adeverinţelor necesare, pe baza unor şabloane predefinite. De asemenea, Roby răspunde întrebărilor referitoare la diversele plăți pe care angajații doresc să le facă, oferind detalii utile despre întregul proces de plată.

Roby primește săptămânal peste 300 de solicitări

Roby primește săptămânal peste 300 de solicitări. Chatbot-ul este găzduit în intranetul Orange România şi este integrat cu baza de date internă. Soluţia tehnică agreată de către cele două companii a generat o implementare hibridă, în care fluxurile conversaţionale sunt în cloud, iar conectorul cu bazele de date se află în infrastructura Orange, pentru o securitate deplină a datelor.

„Roby ne ajută să oferim o experiență foarte bună colegilor noştri și, în același timp, să eficientizăm anumite procese de HR. De asemenea, prin oferirea de răspunsuri instant la întrebări foarte des adresate de către angajați, am crescut gradul de satisfacţie al colegilor noştri. În ultima lună, am extins cunoştinţele lui Roby astfel încât să acoperim şi alte cereri specifice de HR, cum ar fi informații despre beneficii.” declară Luiza Müller, HR Director Orange România.

Mă bucură deschiderea Orange spre digitalizare. Într-o perioadă în care digitalul devine noul normal, tehnologiile conversaţionale pot oferi un atu puternic în relaţia cu clienţii şi angajaţii.” declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Un chatbot antrenat prin tehnologia DRUID automatizează procesele de HR ale Orange România

Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise. Peste 600 de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

Despre DRUID

DRUID (www.druidai.com) este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, DRUID permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. Prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani. În mai puţin de 2 ani de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD Finance, Alpha Bank, Idea Bank, Orange, Asirom, Groupama, Provident, ProTV, Carrefour, iStyle, Profi, ALTEX, Dacris, FAN Courier, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona, Servier sau Librăriile Cărtureşti.

Despre ORANGE

Orange România este liderul pieței locale de comunicații mobile și parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 266 milioane de clienţi pe cinci continente. În Romania, Orange are peste 10 milioane de clienţi şi o cifră de afaceri de 257.4 milioane € la finalul primului trimestru al anului 2020. Orange România oferă clienţilor săi o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, servicii TV şi servicii financiare mobile.